17. októbra 2022
Tento (príspevok) je prvý.
Posledné týždne často premýšľam nad tým, ako vytvoriť pre našich ľudí čo najviac schém / frameworks / modelov / templates, aby sme si uľahčili prácu a neobjavovali Ameriku v každej prezentácii pre klienta zas a znova. Berie to veľa času a reálne to nemá žiadnu pridanú hodnotu. (Celkom naivne) si myslím, že pokiaľ pomôžem ľuďom triediť ich myšlienky do vopred stanovenej štruktúry, budú mať viac času a chuti premýšľať, hľadať zmysluplné riešenia a robiť fakt dobrý job pre klientov.
Myslím si, že to intenzívne súvisí s faktom, že tento rok veľa automatizujeme – dát je mnoho, potrebujeme ich zmysluplne usporiadavať a spracovávať do reportov pre interné účely ako aj pre klientov. A aby nás ten reporting nezabíjal a netrval dlhšie než tvorivá fáza plánovania a nákupu médií, potrebujeme mať vymakaný systém fungovania. Ušetríme tým cenné hodiny a budeme ich môcť venovať práci, ktorá má potenciál biznis našich klientov akcelerovať. Dilema, ktorú rieši „každá“ agentúra.
Čím viac to otáčam v hlave, tým viac mi dáva zmysel, že ten jediný framework, ktorý ale naozaj potrebujeme je nastavenie myslí našich ľudí a de facto naša firemná kultúra. Atmosféra podporujúca vlastný názor ľudí, založená na pokore a tvorivosti … na konštruktívnej spätnej väzbe … na vzájomnej inšpirácii … na práci pre klientov, ktorá je efektívna a dáva zmysel. Presne taká Starmedia je môj cieľ. Nič viac, nič menej. Lebo viem, že keď sa to podarí, odškrtneme si aj čiastkové ciele – rozvojové, biznisové, akékoľvek. A smart marketing je koniec koncov dobré riešenie pre ľudí od ľudí.
Tento blog by mal byť len ďalším spôsobom ako sa k ultimátnemu cieľu priblížiť a zároveň dať svetu vedieť akí sme a čo si myslíme o marketingu a médiách. Prajem si, aby v prvom rade bavil nás, lebo potom je vyššia pravdepodobnosť, že ho budeme robiť dobre a bude baviť aj vás.
Andrea Petriščáková – Managing Director